Гарантійний термін на товар, що продається, вказаний в інформації до товарів.

Оформлення гарантійного талону здійснюється при доставці та після перевірки виробу. 
Деякі вироби гарантійним талоном є товарний чек. Гарантія починається з продажу виробу. 
Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, за умови дотримання умов гарантії, будуть усунені спеціалізованими сервісними центрами. 
Доставка виробу на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.
Для того, щоб визначити, чи цей дефект підпадає під категорію браку — вам потрібно самостійно доставити товар на перегляд до сервісного центру. 
Після чого експерт винесе рішення щодо цього.

Усі дії відбуваються відповідно до “Закону про захист прав споживачів”.
УВАГА!!! Будь ласка, перевіряйте комплектність та відповідність моделі та розміру матраца вашому замовленню.
Якщо Ви не впевнені у виборі матраца, не роздруковуйте його, оскільки після зняття заводської упаковки матрац набуває статусу б/в, після чого ПОВЕРНЕННЯ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ
Гарантійний термін на товар, що продається, вказаний в інформації до товарів.
Оформлення гарантійного талона здійснюється при доставці та після перевірки виробу. На деякі вироби гарантійним талоном є товарний чек. 
Гарантія починається з продажу виробу. Несправності, які виникли протягом гарантійного терміну, за умови дотримання умов гарантії, будуть усунені спеціалізованими сервісними центрами. Доставка виробу на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.
Для того, щоб визначити, чи цей дефект підпадає під категорію браку — вам потрібно самостійно доставити товар на перегляд до сервісного центру. 
Після чого експерт винесе рішення щодо цього випадку.

Усі дії відбуваються відповідно до “Закону про захист прав споживачів”.

Увага!!! Клієнт, який здійснив збирання меблів самотужки, а не за допомогою послуги монтажу від магазину, позбавляється гарантії на товар. 
Претензії не ухвалюються!

Повернення товару
Ви можете відмовитися від поставленого нами товару, якщо доставлений товар не відповідає тому, що ви замовляли.
Товар може бути повернутий у момент доставки.
Товар повинен бути повернутий у своїй оригінальній упаковці з документами, що супроводжують.
Замовний товар обміну та поверненню не підлягає! До замовленого товару відноситься всі корпусні меблі 
(шафи-купе, комоди, тумби приліжкові, тумби під ТБ) і ті меблі, які не знаходяться на складі у вільному доступі.

Обмін та повернення товару належної якості може проводитись протягом 14 днів з дня покупки, якщо він не був у вжитку 
(тобто не збирався) і якщо збережено його товарний вигляд, оригінальна упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики, 
а також товарний чек , виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявного в асортименті з відповідним перерахунком вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

У разі обміну та повернення товару належної якості, без експлуатації його Ви оплачуєте транспортні витрати (по Києву – 500 грн., до передмістя Києва – обумовлена ​​ціна, з регіонів України – за прайсом компанії-перевізника + 200 грн. по Києву) та підйом ( спуск) габаритних вантажів на (с) поверх(и).