Гарантійний термін на товар, що продається, вказаний в інформації до товарів.

Оформлення гарантійного талону здійснюється при доставці та після перевірки виробу. 
Деякі вироби гарантійним талоном є товарний чек. Гарантія починається з продажу виробу. 
Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, за умови дотримання умов гарантії, будуть усунені спеціалізованими сервісними центрами. 
Доставка виробу на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.
Для того, щоб визначити, чи цей дефект підпадає під категорію браку — вам потрібно самостійно доставити товар на перегляд до сервісного центру. 
Після чого експерт винесе рішення щодо цього.

Усі дії відбуваються відповідно до “Закону про захист прав споживачів”.