Як здійснюється доставка продукції в регіони України?

> Доставка по Україні здійснюється при сумі замовлення не менше 500 грн і здійснюється компаніями-перевізниками за рахунок покупця. Доставка товару здійснюється після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок. Вартість доставки залежить від габаритів, ваги, а також місця призначення і розраховується компаніями перевізниками.

Якими способами може проводитися оплата замовлення?

> Ми пропонуємо Вам кілька варіантів оплати. Оплата готівкою можлива при доставці товару кур'єром або через накладений платіж у відділеннях Нової Пошти (при доставці в інші регіони України). Безготівкова оплата товару здійснюється через розрахунковий рахунок або на картку ПриватБанку.

Чи безпечно вказувати дані моєї банківської картки при оплаті?

> Ми гарантуємо, що Ваші персональні дані захищені від незаконного використання.

Як чином відбувається оформлення кредиту на товар?

> Для того щоб оформити кредит на товар, необхідно мати картку ПриватБанку «Універсальна» з наявністю суми, достатньої для 1-го платежу. Кредитна ставка залежить від терміну, на який оформляється кредит. Більш детальну інформацію по умовах кредитування Ви можете дізнатися на сайті ПриватБанку http://chast.privatbank.ua/pp_site/

Чи можливе повернення товару?

> Протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки) Ви маєте право повернути товар за умови, що він не використовувався, не було порушено цілісність його упаковки і ярликів.

Чи можливий обмін товару?

> Товар можна обміняти протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки), якщо він не використовувався, і не була порушена цілісність його упаковки.

Чи можу я повернути матрац, якщо він мені не підійшов?

> Якщо Ви придбали матрац, а після сну зрозуміли, що він Вам не підходить - повернути товар в даному випадку не можна, так як він вже побував у використанні.

Що робити, якщо мені доставили товар, а він не підійшов?

> Якщо Вам доставили товар і виявилося, що він не підходить за розмірами - Ви можете повернути його (за умови, що цілісність упаковки була збережена а сам товар не був використаний). В даному випадку необхідно сплатити тільки послуги доставки і занесення (так як вони вже були надані).

Який термін доставки товару після оформлення замовлення?

> Якщо товар, який ви вибрали є на складі і замовлення було зроблено до 11:00 - Вам доставлять його в цей же день, якщо після 11:00 - на наступний день.

Чи можу я отримати знижку при великому замовленні?

> При покупці ліжка і матраца Ви отримуєте знижку -10% на матрац. Для інших категорій товару існує індивідуальна система знижок, деталі Ви можете уточнити у менеджера при оформленні замовлення.

Як я можу змінити адресу доставки?

> Для зміни адреси доставки після оформлення замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нашими менеджерами та вкажіть нову адресу.

Як я можу додати ще один товар в уже сформований і оплачене замовлення або замінити обраний товар в замовленні?

> Щоб додати товар до вже оформленим замовленням або внести в замовлення корективи зв'яжіться, будь ласка, з нашими менеджерами - вони внесуть необхідні зміни в Ваше замовлення і проінформують про терміни його доставки.

  • Умофи зберігання товару в разі переносу дати або відміни доставки (или самовивозу) 
  • Оплаченный товар может находиться на складе компании не дольше 14 календарных дней. Начиная с 15-го календарного дня - компания предоставляет платную услугу хранения. Неоплаченный товар, находящийся на складе, который клиент обязался получить путем самовывоза, но не явился за ним - может быть реализован после аннулирования заказа продавцом.